Algemeen
- Hoe kan ik een wijzigingsverzoek indienen?
- Waarom is mijn factuur afgekeurd?
- Wat is het verschil tussen de dienst Onderlinge Dienstverlening en de dienst Declareren?
- Wat heb ik nodig om gebruik te maken van de dienst Onderlinge Dienstverlening?
- Welke berichten verstuur ik en ontvang ik via Onderlinge Dienstverlening?
- Wat heeft VECOZO nodig om bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?
- Hoelang worden de berichten binnen de dienst Onderlinge Dienstverlening (ODV) bewaard?
- Mijn AGB-code is beëindigd, kan ik nu nog via ODV factureren?
- Kan ik een factuur intrekken of crediteren?
- Wat houdt de dienst Onderlinge Dienstverlening (ODV) in?
Indienen en opzoeken
- Hoe open of download ik een bericht in de dienst Onderlinge Dienstverlening?
- Hoe zoek ik de berichten van de dienst Onderlinge Dienstverlening?
- Hoe dien ik een bericht in middels de dienst Onderlinge Dienstverlening?
- Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw bericht binnen komt?