Antwoord
Op het moment dat de AGB-code door Vektis is beëindigd en VECOZO dit bericht heeft verwerkt, kan er nog twaalf maanden gebruik worden gemaakt van de dienst Onderlinge Dienstverlening. Afhankelijk van wat er met de betreffende opdrachtgever is afgesproken kunt u behandelingen die hebben plaatsgevonden tot de einddatum nog factureren.
Als u langer de tijd nodig hebt om te kunnen factureren, kunt u per e-mail uitstel aanvragen aan de afdeling administratie via administratie@vecozo.nl. Geef hierin duidelijk aan waarom u meer tijd nodig heeft.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe kan ik een wijzigingsverzoek indienen?
- Waarom is mijn factuur afgekeurd?
- Wat is het verschil tussen de dienst Onderlinge Dienstverlening en de dienst Declareren?
- Wat heb ik nodig om gebruik te maken van de dienst Onderlinge Dienstverlening?
- Welke berichten verstuur ik en ontvang ik via Onderlinge Dienstverlening?
- Wat heeft VECOZO nodig om bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?
- Hoelang worden de berichten binnen de dienst Onderlinge Dienstverlening (ODV) bewaard?
- Kan ik een factuur intrekken of crediteren?
- Wat houdt de dienst Onderlinge Dienstverlening (ODV) in?
Indienen en opzoeken
- Hoe open of download ik een bericht in de dienst Onderlinge Dienstverlening?
- Hoe zoek ik de berichten van de dienst Onderlinge Dienstverlening?
- Hoe dien ik een bericht in middels de dienst Onderlinge Dienstverlening?
- Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw bericht binnen komt?