Hoe kan ik als softwarepartij de zorgaanbieder ondersteunen?

Antwoord

Als softwareleverancier van de zorgaanbieder kunt u ondersteunen in het opstellen van een factuurbestand en het indienen van dit bestand via het softwareprogramma. 

De zorgaanbieder krijgt de status terug van de ingediende factuur. Als de ingediende factuur is afgekeurd door VECOZO, betekent dit dat het bestand niet voldoet aan de technische standaard. 

Tijdens een technische afkeuring wordt altijd een retourinformatiebestand meegestuurd. Dit bestand kan ingelezen worden in het softwareprogramma zodat u met de zorgaanbieder na kunt gaan waarom het bestand technisch is afgekeurd. Als softwareleverancier kunt u dan de zorgaanbieder ondersteunen bij het verbeteren van het betreffende bestand. Hierna kan de zorgaanbieder het factuurbestand opnieuw indienen. 

VECOZO-medewerkers kunnen niet in een factuurbestand kijken en daarom niet aangeven waarom een bestand technisch is afgekeurd. 

Op het moment dat de zorgaanbieder inhoudelijke vragen heeft over de afhandeling van de hoofdbehandelaar, adviseren wij om contact op te nemen met de hoofdbehandelaar.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Indienen en opzoeken

Softwarepartijen