Antwoord
Als u geen aanmeldingen voor Opt-in ontvangt is uw praktijk mogelijk niet goed vindbaar of de praktijk heeft mogelijk niet de juiste aanmeldstatus.
De zoekfunctie van de website maakt gebruik van het AGB-register van Vektis. Als de naam van de praktijk goed herkenbaar is voor uw patiënten, verbetert dat de vindbaarheid van uw praktijk. Wij adviseren u daarom te controleren of de naam en het adres van uw praktijk nog actueel zijn.
Via 'Mijn Diensten' > ‘Opt-in’ > ‘Beheren instellingen’ kunt u zien of uw organisatie al is aangemeld. Bij het eerste bezoek staat op deze pagina ‘Ik heb nog geen keuze gemaakt’. Wilt u dit wijzigen, dan klikt u op ‘ Wijzigen’. Vervolgens kan worden gekozen voor de opties ‘Ik doe mee’, ‘Ik doe niet mee' of 'Ik doe niet mee en ben niet zichtbaar'.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik via VECOZO een overzicht terugvinden met alle verwerkte aanmeldingen?
- Wat is Opt-in?
- Voor wie is de dienst Opt-in beschikbaar?
- Is Opt-in ook beschikbaar voor gezondheidscentra(37) of gezondheidscentra die vallen onder diverse samenwerkingsverbanden(53)?
- Wat hebt u nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Opt-in?
- Wat heeft de website volgjezorg.nl te maken met Opt-in?
- Wat heeft de website www.ikgeeftoestemming.nl te maken met de website www.volgjezorg.nl?
- Ik zie de dienst Opt-in niet tussen 'Diensten' staan.
Aanmeldingen van patiënten
- Hoe kan ik de Opt-in aanmelding inzien en afhandelen?
- Hoe kan een patiënt een toestemmingsverzoek doorgeven?
- Ik krijg nog steeds Opt-in aanmeldingen op een oude praktijk AGB-code.
- Hoe kan een patiënt toestemming geven?
- Kan een patiënt tot 16 jaar ook zelf toestemming geven?
- Ik heb een nieuwe AGB-code. Hoe kan ik alle Opt-in aanmeldingen overzetten naar de nieuwe AGB-code?
- Waar kan ik de ontvangen aanmeldingen terug vinden?
- Wanneer is een aanmelding verwerkt?
- Ontvangt de patiënt bericht wanneer de aanmelding is verwerkt?
- Waar kan ik mijn verwerkte aanmeldingen terug vinden?
- Kan ik de lijst met niet afgehandelde aanmeldingen uitprinten of opslaan?
- Ik heb een aanmelding op afgehandeld gezet, maar de aanmelding is nog niet verwerkt. Wat nu?
- Wordt er geen geslacht meer uitgevraagd op de toestemmingsformulieren?
Vindbaarheid
- Hoe kan ik de aanmeldstatus van mijn praktijk voor de website volgjezorg.nl instellen of wijzigen?
- Hoe kan ik de vindbaarheid van mijn organisatie op volgjezorg.nl verbeteren?
- Waarom kunnen onze patiënt op volgjezorg.nl geen toestemming geven aan onze praktijk?
- Waar kan ik controleren of onze organisatie is aangemeld bij volgjezorg.nl?