Antwoord
Plaatsing en Uitvoering Forensische Zorg berichten kunnen door VECOZO worden afgekeurd als deze niet correct ingediend, geadresseerd of gevuld zijn. Bij afkeur door VECOZO kunt u indien nodig contact opnemen met uw softwareleverancier. Die kan voor u uitzoeken wat de fout veroorzaakt, eventueel met behulp van testgegevens en de standaard documentatie van Vektis.
Neem bij onduidelijkheid over een gedeeltelijke of volledige afkeur door DJI (de afzender van het retourbericht is dan DJI, en niet VECOZO) contact op met deze partij voor nadere uitleg.
Nadat u de fout heeft gecorrigeerd kunt u het bericht opnieuw indienen.
Foutcodes
Bij een technische afkeur van ingediende berichten wordt de reden van de afkeur teruggekoppeld via foutcodes. Een overzicht van de generieke afkeurredenen die kunnen voorkomen (foutcodes die beginnen met 'BRS') vindt u in de Lijst met foutcodes van het Berichtloket.
Daarnaast zijn er ook nog dienst-specifieke, inhoudelijke afkeurredenen die zowel door VECOZO als door DJI gebruikt kunnen worden. U vindt deze afkeurredenen op de website van Vektis.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat heb ik nodig om gebruik te maken van de dienst Plaatsing en Uitvoering Forensische Zorg?
- Wat heeft VECOZO nodig om Plaatsing FZ-bestanden en/of statusupdates naar mijn eigen webservice te sturen?
- Hoelang worden de berichten binnen de dienst Plaatsing FZ bewaard?
- Welke berichten verstuur en ontvang ik via de dienst Plaatsing en Uitvoering Forensische Zorg?
- Wat houdt de dienst Plaatsing en Uitvoering Forensische Zorg in?
Indienen en opzoeken via berichtloket
- Hoe open of download ik een Plaatsing FZ- (retour)bericht?
- Hoe zoek ik een Plaatsing FZ-bericht?
- Hoe dien ik een Plaatsing FZ-bericht in?
- Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw bericht binnen komt?