Antwoord
Als uw instantie een eigen webservice heeft kunnen alle statuswijzigingen en (retour)berichten naar uw webservice worden ‘gepusht’, zodat deze gegevens automatisch worden overgenomen in uw informatiesysteem en u daarin altijd over de actuele status van de berichten beschikt.
Instanties die gebruik willen maken van een webservice dienen deze zelf te ontwikkelen; VECOZO kan hierbij geen ondersteuning bieden. Voor de webservice dient poort 443 gebruikt te worden, en dienen i.v.m. het afleveradres een aantal gegevens aan VECOZO doorgegeven te worden:
● de AGB-code en naam van de instantie waarvoor de broker moet worden ingesteld;
● de datum waarop de broker online moet worden gezet;
● de berichtstroom waarvoor de broker moet worden ingesteld;
● de endpoint (URL) van uw webservice;
● SOAP versie: 1.1 of 1.2;
● MTOM: ja of nee;
● een e-mailadres waar notificaties m.b.t. foutmeldingen van uw webservice naartoe kunnen worden verstuurd.
De contactpersoon van uw organisatie dient het formulier ‘Formulier aflevermethode’ op te vragen via support@vecozo.nl. Middels dit formulier kunnen bovenstaande gegevens doorgegeven worden. Belangrijk hierbij is dat het verzoek komt vanuit het geregistreerde e-mailadres bij VECOZO van de contactpersoon.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat heb ik nodig om gebruik te maken van de dienst Plaatsing en Uitvoering Forensische Zorg?
- Waarom keurt VECOZO mijn Plaatsing FZ-bericht af?
- Hoelang worden de berichten binnen de dienst Plaatsing FZ bewaard?
- Welke berichten verstuur en ontvang ik via de dienst Plaatsing en Uitvoering Forensische Zorg?
- Wat houdt de dienst Plaatsing en Uitvoering Forensische Zorg in?
Indienen en opzoeken via berichtloket
- Hoe open of download ik een Plaatsing FZ- (retour)bericht?
- Hoe zoek ik een Plaatsing FZ-bericht?
- Hoe dien ik een Plaatsing FZ-bericht in?
- Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw bericht binnen komt?