Antwoord
Weet u zeker dat de cliënt op de gekozen peildatum wel een Wlz-indicatie heeft, maar wordt dat niet als zoekresultaat binnen de dienst Raadpleegfunctie Wlz getoond, controleer dan eerst of het BSN en de geboortedatum juist zijn, en of deze correct zijn ingevoerd. Is dat het geval, neem dan contact op met het zorgkantoor van de cliënt. Daar kan men nagaan of de getoonde informatie juist is en/of correct aan VECOZO doorgegeven is. In principe gebeurt dat wekelijks.
De medewerkers van VECOZO hebben geen toegang tot de dienst. Zij kunnen en mogen geen inhoudelijke informatie opzoeken of verstrekken.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Waar moet ik declareren als de cliënt een Wlz-indicatie heeft?
- Hoe controleer ik via de dienst Wlz raadpleegfunctie of een cliënt een Wlz-indicatie heeft?
- Wat is het doel van de dienst Wlz raadpleegfunctie en wanneer mag ik deze gebruiken?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de dienst Wlz raadpleegfunctie?
- Ik krijg een melding 'Geen geldige toestemmingsverklaring', wat nu?