Antwoord
Voor de dienst Zorgaanbiederspost kunt u instellen of u notificaties per e-mail wilt ontvangen als er nieuwe berichten voor u binnen komen;
Om notificaties in te stellen klikt u in de dienst of in het Berichtloket op het menu Notificaties beheren. U ziet dan een overzicht met de ingestelde notificaties voor berichten die voor uw AGB-code worden aangeboden.
Op dit scherm kunt u:
- één of meer e-mailadressen voor Zorgaanbiederspost of per berichtstroom instellen, door een nieuwe regel met het gewenste e-mailadres toe te voegen;
- een ingestelde notificatie aanpassen door op de betreffende regel te klikken;
- een ingestelde notificatie verwijderen door deze via het vierkantje vooraan de regel te selecteren, en vervolgens op de prullenbak bovenaan het overzicht te klikken;
>Een notificatie voor ontvangen berichten instellen
Via de knop ‘Nieuwe notificatie voor ontvangen berichten’ kunt u voor de dienst Zorgaanbiederspost en het type bericht een e-mailadres instellen waarop u een notificatie wilt ontvangen wanneer een bericht aan uw AGB-code wordt aangeboden:
Zodra u op ‘Opslaan’ klikt wordt de ingestelde notificatie opgeslagen en keert u terug naar het overzicht:
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat houdt de dienst Zorgaanbiederspost in?
- Wat heb ik nodig om gebruik te maken van de dienst Zorgaanbiederspost?
- Wat is het verschil tussen Zorgaanbiederspost en de Berichtenbox van VECOZO?
- Wanneer ik een bericht download opent het bestand in PPDF. Wat nu?
Raadplegen
- Hoe zoek ik de berichten van de dienst Zorgaanbiederspost?
- Hoe open of download ik een bericht in de dienst Zorgaanbiederspost?