Hoe ontvang ik een notificatie per e-mail als er een nieuw bericht binnen komt?

Antwoord

Voor de dienst Zorgaanbiederspost kunt u instellen of u notificaties per e-mail wilt ontvangen als er nieuwe berichten voor u binnen komen;

Om notificaties in te stellen klikt u in de dienst of in het Berichtloket op het menu Notificaties beheren. U ziet dan een overzicht met de ingestelde notificaties voor berichten die voor uw AGB-code worden aangeboden.

 

Op dit scherm kunt u:

  • één of meer e-mailadressen voor Zorgaanbiederspost of per berichtstroom instellen, door een nieuwe regel met het gewenste e-mailadres toe te voegen;
  • een ingestelde notificatie aanpassen door op de betreffende regel te klikken;
  • een ingestelde notificatie verwijderen door deze via het vierkantje vooraan de regel te selecteren, en vervolgens op de prullenbak bovenaan het overzicht te klikken;

>Een notificatie voor ontvangen berichten instellen

Via de knop ‘Nieuwe notificatie voor ontvangen berichten’ kunt u voor de dienst Zorgaanbiederspost en het type bericht een e-mailadres instellen waarop u een notificatie wilt ontvangen wanneer een bericht aan uw AGB-code wordt aangeboden:

Zodra u op ‘Opslaan’ klikt wordt de ingestelde notificatie opgeslagen en keert u terug naar het overzicht:

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Raadplegen

Zorgverzekeraar