Antwoord
Om in te loggen hebt u een geïnstalleerd persoonlijk VECOZO certificaat nodig dat geautoriseerd is voor het Zorginkoopportaal.
Meer informatie over het installeren van uw persoonlijk VECOZO certificaat, vindt u hieronder.
Hoe kan ik achterhalen welke autorisaties ik heb op het Zorginkoopportaal?
Wanneer u inlogt op het Zorginkoopportaal komt u terecht op de landingspagina. Hier worden alle modules getoond waarvoor u autorisaties hebt.
Om te controleren of u ook over de autorisatie beschikt voor het accepteren van een contract (acceptatierechten), kiest u eerst voor de contracteermodule. Als u beschikt over de acceptatierechten ziet u bij de openstaande contracten in de werklijst de optie ‘accepteren’ staan. Anders ziet u hier geen knoppen staan.
Inloggen op de verschillende modules
Als uw persoonlijke certificaat de juiste autorisaties heeft, kunt u via onze website inloggen op het Zorginkoopportaal. Hiervoor kunt u klikken op:
Op deze pagina vindt u de verschillende modules van het Zorginkoopportaal. Belangrijk om te weten is dat u alleen de modules ziet waar uw certificaat de autorisaties voor heeft. Mocht u een bepaalde module missen dan kan de contactpersoon van uw organisatie deze aanvragen via het aanvraagformulier.
Inloggen met UZI-pas
Het is mogelijk om met een ‘Zorgverlenerspas’ en/of de ‘Medewerkerspas op naam’ in te loggen op het Zorginkoopportaal. De ‘Medewerkerspas niet op naam’ of het ‘Servercertificaat’ worden niet geaccepteerd.
Meer informatie over het inloggen met de UZI-pas vindt u op de volgende pagina:
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Ik werk met een Zorginkoopbemiddelaar, hoe gaat dat in zijn werk met VECOZO?
- Wat zijn de verschillende modules van het Zorginkoopportaal?
- Hoe kom ik bij mijn vragenlijst/contract/onderhandeling?
- Ik werk bij meerdere ondernemingen, waar moet ik rekening mee houden?
- Mijn praktijk gaat stoppen, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Met welke zorgsoorten kan ik gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Kan ik als 'rechtspersoon' ook toegang krijgen tot het Zorginkoopportaal?
- Contactgegevens Zorgverzekeraars
- Werkt het Zorginkoopportaal ook met Beheerstichtingen en toestemmingsverklaringen?
- Voorbereiden Zorginkoopportaal
- Wat kan ik doen binnen het Zorginkoopportaal?
Uitvraagmodule
- Hoe kan ik inloggen op de uitvraagmodule?
- Waarom krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn e-mailadres in de vragenlijst?
- Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?
- Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?
- Waarom wordt er na het invullen van de vragenlijst aangegeven dat ik geen contract krijg?
- Wat moet ik doen als mijn IBAN nummer niet geaccepteerd wordt?
- Hoe maak ik gebruik van de uitvraagmodule?
- Waar vind ik de vragenlijst?
Contracteermodule
- Hoe kan ik inloggen op de contracteermodule?
- Hoe maak ik gebruik van de contracteermodule?
- Wat houdt het in als ik een zorgverzekeraar laat volgen of preferente zorgverzekeraar kies (alleen voor Huisartsen en Integrale Huisartsenzorg)?
- Hoe stel ik een volgverzoek in?
- Op mijn contract staat het verkeerde adres, wat moet ik nu doen?
- Wat houdt een administratief contract in?
- Kan ik twee volgverzoeken instellen?
- Ik ben niet tekenbevoegd voor de praktijk/instelling waar ik werkzaam ben. Waarom krijg ik dan toch contracten aangeboden?
- Hoe kan ik mijn volgkeuze wijzigen?
- Waar vind ik mijn contracten?
- Ik heb een contract aangeboden gekregen, maar ik wil hier geen gebruik van maken
- Wat is contracteren 1.0?
Onderhandelmodule
- Hoe kan ik inloggen op de onderhandelmodule?
- Welke autorisaties zijn er mogelijk in de onderhandelmodule?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg (MSZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DGSF)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule Wijkverpleging (VenV)?
- Wat betekenen de menu-opties op het startscherm?
- Ik ben het niet eens met het aangeboden tarief in het sjabloon, hoe kan ik het aanpassen?
- Ik krijg een foutmelding, hoe kan dit?
- Wat is een modelcontract/modelprijslijst?
- Selectieve inkoop MSZ DG&SF
- DBC