Antwoord
Als u een extern bedrijf of ZZP’er in de arm hebt genomen die namens u als een zorginkoopbemiddelaar optreedt dan dient deze partij als Zorginkoopbemiddelaar bij VECOZO aangesloten te zijn.
Middels een toestemmingsverklaring kunt u hen vervolgens machtigen om het uitvragen, onderhandelen of het bekijken van contracten namens u uit handen te nemen.
Deze toestemmingsverklaring wordt door ons aan de zorginkoopbemiddelaar verstrekt. Het is absoluut niet raadzaam om voor deze gebruikers certificaten aan te vragen op uw eigen praktijk AGB-code.
Ik ben een Zorginkoopbemiddelaar
Als u optreedt als zorginkoopbemiddelaar kunt u dat via VECOZO doen. Wij adviseren om u aan te melden als een servicebureau bij VECOZO. Voordat u dit doet vraagt u een 98-code aan bij Vektis met kwalificatiecode 01 . Zodra u deze AGB-code hebt ontvangen kunt u zich aanmelden als tussenpartij via:
Bent u al aangesloten bij VECOZO als servicebureau, maar heeft u nog geen aansluiting als Zorginkoopbemiddelaar, stuur dan een e-mail naar: softwarehelpdesk@vecozo.nl
Door middel van een door ons opgestelde toestemmingsverklaring welke u kunt verstrekken aan uw klanten, kunnen wij u toegang bieden voor het uitvragen, contracten bekijken en het onderhandelen namens uw klanten. Dit via de eigen persoonlijke certificaten van uw eigen instantie.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe kan ik inloggen op het Zorginkoopportaal?
- Wat zijn de verschillende modules van het Zorginkoopportaal?
- Hoe kom ik bij mijn vragenlijst/contract/onderhandeling?
- Ik werk bij meerdere ondernemingen, waar moet ik rekening mee houden?
- Mijn praktijk gaat stoppen, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Met welke zorgsoorten kan ik gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Kan ik als 'rechtspersoon' ook toegang krijgen tot het Zorginkoopportaal?
- Contactgegevens Zorgverzekeraars
- Werkt het Zorginkoopportaal ook met Beheerstichtingen en toestemmingsverklaringen?
- Voorbereiden Zorginkoopportaal
- Wat kan ik doen binnen het Zorginkoopportaal?
Uitvraagmodule
- Hoe kan ik inloggen op de uitvraagmodule?
- Waarom krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn e-mailadres in de vragenlijst?
- Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?
- Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?
- Waarom wordt er na het invullen van de vragenlijst aangegeven dat ik geen contract krijg?
- Wat moet ik doen als mijn IBAN nummer niet geaccepteerd wordt?
- Hoe maak ik gebruik van de uitvraagmodule?
- Waar vind ik de vragenlijst?
Contracteermodule
- Hoe kan ik inloggen op de contracteermodule?
- Hoe maak ik gebruik van de contracteermodule?
- Wat houdt het in als ik een zorgverzekeraar laat volgen of preferente zorgverzekeraar kies (alleen voor Huisartsen en Integrale Huisartsenzorg)?
- Hoe stel ik een volgverzoek in?
- Op mijn contract staat het verkeerde adres, wat moet ik nu doen?
- Wat houdt een administratief contract in?
- Kan ik twee volgverzoeken instellen?
- Ik ben niet tekenbevoegd voor de praktijk/instelling waar ik werkzaam ben. Waarom krijg ik dan toch contracten aangeboden?
- Hoe kan ik mijn volgkeuze wijzigen?
- Waar vind ik mijn contracten?
- Ik heb een contract aangeboden gekregen, maar ik wil hier geen gebruik van maken
- Wat is contracteren 1.0?
Onderhandelmodule
- Hoe kan ik inloggen op de onderhandelmodule?
- Welke autorisaties zijn er mogelijk in de onderhandelmodule?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg (MSZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DGSF)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule Wijkverpleging (VenV)?
- Wat betekenen de menu-opties op het startscherm?
- Ik ben het niet eens met het aangeboden tarief in het sjabloon, hoe kan ik het aanpassen?
- Ik krijg een foutmelding, hoe kan dit?
- Wat is een modelcontract/modelprijslijst?
- Selectieve inkoop MSZ DG&SF
- DBC