Antwoord
Voordat u gebruik kunt maken van het Zorginkoopportaal moet u een paar dingen geregeld hebben.
Hieronder leggen wij dit verder uit.
Controle AGB en KvK gegevens
Om de onderneming bij VECOZO aan te melden is het belangrijk dat de gegevens in het Kamer van Koophandel (KvK) register en het AGB-register actueel zijn en volledig overeen komen. Denk hierbij aan de tenaamstelling van uw praktijk, de adresgegevens en de gekoppelde zorgaanbieders (arbeidsrelaties). Ook is het belangrijk dat de juiste tekenbevoegde staat vermeld op het uittreksel van de KvK.
Wanneer u uw AGB-gegevens hebt gecontroleerd in het AGB-register en deze kloppen niet, wijzig deze dan via Vektis. Zij beheren de AGB-gegevens. Deze wijzigingen kunnen niet via ons worden gedaan.
Als de gegevens op het KvK-uittreksel niet juist vermeld staan, kunt u contact opnemen met de KvK.
Aanmelden bij VECOZO
Is uw onderneming nog niet bij ons aangesloten? Dan moet u deze eerst bij ons aanmelden.
Als uw onderneming recht heeft op de dienst Zorginkoopportaal wordt deze dienst u automatisch opgenomen in de overeenkomst. Na ondertekening van de overeenkomst, inclusief bijbehorende bijzondere voorwaarden Zorginkoopportaal, krijgt u toegang tot de dienst.
Aanvragen van autorisaties voor het Zorginkoopportaal
Als u na het aanmelden uw persoonlijke certificaat hebt ontvangen en geïnstalleerd kunnen de autorisaties voor het Zorginkoopportaal worden aangevraagd. De contactpersoon van uw onderneming kan via Gebruikersbeheer de autorisaties aanvragen. Bekijk de handleiding.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe kan ik inloggen op het Zorginkoopportaal?
- Ik werk met een Zorginkoopbemiddelaar, hoe gaat dat in zijn werk met VECOZO?
- Wat zijn de verschillende modules van het Zorginkoopportaal?
- Hoe kom ik bij mijn vragenlijst/contract/onderhandeling?
- Ik werk bij meerdere ondernemingen, waar moet ik rekening mee houden?
- Mijn praktijk gaat stoppen, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Met welke zorgsoorten kan ik gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Kan ik als 'rechtspersoon' ook toegang krijgen tot het Zorginkoopportaal?
- Contactgegevens Zorgverzekeraars
- Werkt het Zorginkoopportaal ook met Beheerstichtingen en toestemmingsverklaringen?
- Wat kan ik doen binnen het Zorginkoopportaal?
Uitvraagmodule
- Hoe kan ik inloggen op de uitvraagmodule?
- Waarom krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn e-mailadres in de vragenlijst?
- Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?
- Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?
- Waarom wordt er na het invullen van de vragenlijst aangegeven dat ik geen contract krijg?
- Wat moet ik doen als mijn IBAN nummer niet geaccepteerd wordt?
- Hoe maak ik gebruik van de uitvraagmodule?
- Waar vind ik de vragenlijst?
Contracteermodule
- Hoe kan ik inloggen op de contracteermodule?
- Hoe maak ik gebruik van de contracteermodule?
- Wat houdt het in als ik een zorgverzekeraar laat volgen of preferente zorgverzekeraar kies (alleen voor Huisartsen en Integrale Huisartsenzorg)?
- Hoe stel ik een volgverzoek in?
- Op mijn contract staat het verkeerde adres, wat moet ik nu doen?
- Wat houdt een administratief contract in?
- Kan ik twee volgverzoeken instellen?
- Ik ben niet tekenbevoegd voor de praktijk/instelling waar ik werkzaam ben. Waarom krijg ik dan toch contracten aangeboden?
- Hoe kan ik mijn volgkeuze wijzigen?
- Waar vind ik mijn contracten?
- Ik heb een contract aangeboden gekregen, maar ik wil hier geen gebruik van maken
- Wat is contracteren 1.0?
Onderhandelmodule
- Hoe kan ik inloggen op de onderhandelmodule?
- Welke autorisaties zijn er mogelijk in de onderhandelmodule?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg (MSZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DGSF)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule Wijkverpleging (VenV)?
- Wat betekenen de menu-opties op het startscherm?
- Ik ben het niet eens met het aangeboden tarief in het sjabloon, hoe kan ik het aanpassen?
- Ik krijg een foutmelding, hoe kan dit?
- Wat is een modelcontract/modelprijslijst?
- Selectieve inkoop MSZ DG&SF
- DBC