Antwoord
Binnen de onderhandelmodule kunnen verschillende foutmeldingen voorkomen. Hieronder ziet u de meest voorkomende foutmeldingen. Mocht dit geen oplossing bieden dan vragen wij u om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Support.
Mogelijke validatiefouten
Antwoord
Boven max-max tarief: Het tarief dient aangepast te worden naar het maximale tarief dat in de foutmelding wordt aangegeven.
Combi dubbel: Dezelfde declaratiecode en zorgproduct komt vaker dan 1 keer voor in de prijslijst.
Negatief tarief: Een tarief is ingevoerd met een ‘-‘teken.
DG&SF Geldigheidsperiode van het ZI-nummer: Een tarief moet een onderliggend prestatietarief hebben voor de gehele tariefafspraak periode.
DG&SF Overschrijding NZa tarief: Het tarief dient aangepast te worden naar het NZa tarief.
Validatiefouten niet opgelost
Antwoord
Als het sjabloon wordt geïmporteerd terwijl nog niet alle validatiefouten zijn opgelost ontstaat onderstaande foutmelding. Deze foutmelding kan ook optreden wanneer het sjabloon, na aanpassing, niet is opgeslagen door de gebruiker. Bij het opslaan van het sjabloon (bijvoorbeeld op het bureaublad) worden de formules in Excel opnieuw berekend waarna de fout niet optreedt.
Verkeerd bestand
Antwoord
Wanneer een verkeerd sjabloon is gekozen, bijvoorbeeld van een andere zorgsoort, of een ander Excelbestand, dan verschijnt ook een foutmelding bij het importeren.
Verkeerde versie sjabloon
Antwoord
Als een MSZ-sjabloon gebruikt wordt die niet met de gekozen periode overeen komt, verschijnt een foutmelding. De foutmelding geeft aan wat de juiste versie is voor de onderhandeling.
Foutmelding ‘Input string was not in correct format’
Antwoord
Deze melding wordt meestal veroorzaakt door een foutieve opmaak van cellen in het tabblad ‘prijslijst’ van het sjabloon. U kunt in dit geval het beste een leeg sjabloon downloaden en vervolgens de data uit het oude sjabloon kopiëren en als waarde plakken op het tabblad ‘Prijslijst’ in het nieuwe sjabloon.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe kan ik inloggen op het Zorginkoopportaal?
- Ik werk met een Zorginkoopbemiddelaar, hoe gaat dat in zijn werk met VECOZO?
- Wat zijn de verschillende modules van het Zorginkoopportaal?
- Hoe kom ik bij mijn vragenlijst/contract/onderhandeling?
- Ik werk bij meerdere ondernemingen, waar moet ik rekening mee houden?
- Mijn praktijk gaat stoppen, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Met welke zorgsoorten kan ik gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Kan ik als 'rechtspersoon' ook toegang krijgen tot het Zorginkoopportaal?
- Contactgegevens Zorgverzekeraars
- Werkt het Zorginkoopportaal ook met Beheerstichtingen en toestemmingsverklaringen?
- Voorbereiden Zorginkoopportaal
- Wat kan ik doen binnen het Zorginkoopportaal?
Uitvraagmodule
- Hoe kan ik inloggen op de uitvraagmodule?
- Waarom krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn e-mailadres in de vragenlijst?
- Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?
- Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?
- Waarom wordt er na het invullen van de vragenlijst aangegeven dat ik geen contract krijg?
- Wat moet ik doen als mijn IBAN nummer niet geaccepteerd wordt?
- Hoe maak ik gebruik van de uitvraagmodule?
- Waar vind ik de vragenlijst?
Contracteermodule
- Hoe kan ik inloggen op de contracteermodule?
- Hoe maak ik gebruik van de contracteermodule?
- Wat houdt het in als ik een zorgverzekeraar laat volgen of preferente zorgverzekeraar kies (alleen voor Huisartsen en Integrale Huisartsenzorg)?
- Hoe stel ik een volgverzoek in?
- Op mijn contract staat het verkeerde adres, wat moet ik nu doen?
- Wat houdt een administratief contract in?
- Kan ik twee volgverzoeken instellen?
- Ik ben niet tekenbevoegd voor de praktijk/instelling waar ik werkzaam ben. Waarom krijg ik dan toch contracten aangeboden?
- Hoe kan ik mijn volgkeuze wijzigen?
- Waar vind ik mijn contracten?
- Ik heb een contract aangeboden gekregen, maar ik wil hier geen gebruik van maken
- Wat is contracteren 1.0?
Onderhandelmodule
- Hoe kan ik inloggen op de onderhandelmodule?
- Welke autorisaties zijn er mogelijk in de onderhandelmodule?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg (MSZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DGSF)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule Wijkverpleging (VenV)?
- Wat betekenen de menu-opties op het startscherm?
- Ik ben het niet eens met het aangeboden tarief in het sjabloon, hoe kan ik het aanpassen?
- Wat is een modelcontract/modelprijslijst?
- Selectieve inkoop MSZ DG&SF
- DBC