Let op! Op Eerste Kerstdag (25 december) en Tweede Kerstdag (26 december) zijn wij niet bereikbaar. Meer weten?

Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?

Antwoord

Het is belangrijk om na te gaan welk bestandstype is aangegeven door de zorgverzekeraar. De bijlage die u toevoegt aan de vragenlijst dient overeen te komen met het gevraagde bestandstype. Mocht dit er niet bij vermeld staan, dan kunt u hier zelf een keuze in maken. Daarnaast mag een bijlage niet meer dan 20MB per uploadregel zijn. Controleer of de bijlage(n) die u wilt toevoegen deze limiet niet overschrijden. Wanneer dit wel het geval is, dient het bestand verkleind te worden. Tevens mag er per regel maar één bestand bijgevoegd worden. Wanneer u voldoet aan deze eisen, dan zou het mogelijk moeten zijn om de bijlage(n) te uploaden. Let er ook op dat u geen leestekens in de bestandsnaam opneemt. 

Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze afdeling Support & Administratie.

Contact

Ik krijg een melding dat er Malware gevonden is, wat betekent dit?

In het Zorginkoopportaal is een virusscanner geplaatst. Bij het uploaden van de bijlage binnen het Zorginkoopportaal wordt er gecontroleerd of dat de bijlage mogelijk schadelijke bestanden bevat. Wanneer dit het geval (b)lijkt te zijn, verwijderen wij de bijlage binnen het Zorginkoopportaal en adviseren wij u om het bestand te verwijderen van uw computer. Er dient een nieuwe versie van het te uploaden bestand aangemaakt te worden. De versie die u eerder heeft proberen te uploaden zal bij volgende pogingen niet door de virusscanner geaccepteerd worden.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule